I-phone installatie van de Exchange ActiveSync Account
Geplaatst door Arie Anker Aan 04 March 2009 02:18 PM
|
iPhone 2.1-software: Gids voor snelle installatie van de Exchange ActiveSync Account
Overzicht
In dit artikel wordt uitgelegd hoe u snel een Exchange ActiveSync-account op uw iPhone en iPod kunt aanmaken.
Producten waarbij dit probleem kan optreden
iPhone, iPod touch, iPhone 3G, iPod touch (2nd generation)
- Voor het toevoegen van een Exchange-account aan uw iPhone of iPod touch, tik op Instellingen, vervolgens E-mail, Contacten, Agenda's, vervolgens Voeg account toeen vervolgens Microsoft Exchange Let op, u kunt slechts een Exchange-account per apparaat configureren.
- Voer in het volgende scherm uw volledige e-mailadres, gebruikersnaam, wachtwoord en een beschrijving in (dat kan alles zijn wat u wilt). Informeer bij de beheerder van uw Exchange-server als u niet zeker bent over het domein. Als u uw mappenlijst niet kunt bekijken of als u geen e-mail kunt verzenden of ontvangen, laat u het domeinveld leeg.
- Uw iPhone (of iPod touch) probeert nu uw Exchange-server te vinden met behulp van de service Autodiscovery van Microsoft. Wanneer de server niet kan worden gevonden, wordt het scherm hieronder getoond. Voer het volledige adres van uw front-end Exchange-server in het veld Serverin. Neem contact op met de beheerder van uw Exchange-server wanneer u twijfels hebt over het adres.
Uw iPhone of uw iPod touch probeert een veilige verbinding (SSL) met uw Exchange-server te maken. Wanneer dit niet lukt, probeert deze een andere verbinding dan een SSL-verbinding te maken. Ga voor het overschrijven van de SSL-instelling naar Instellingen, vervolgens naar E-mail, Contacten, Agenda's, selecteer uw Exchange-account, tik op Accountgegevens en schakel de Use SSL-slider in/uit.
Nadat een verbinding met de Exchange-server is gemaakt, kan u gevraagd worden om de toegangscode van uw apparaat te wijzigen overeenkomstig het beleid dat op uw server is vastgelegd.
-
Kies welk(e) gegevenstype(s) u wilt synchroniseren: E-mail, Contacten en Agenda's. Let op: er worden slechts tot drie dagen e-mails gesynchroniseerd. Ga voor meer synchroniseren naar Instellingen, vervolgens naar E-mail, Contacten, Agenda's, selecteer uw Exchange-account en tik op de e-maildagen om te synchroniseren.
Let op dat na het configureren van een Exchange ActiveSync-account alle bestaande contact- en agendagegevens op de iPhone of iPod touch worden overschreven. Verder synchroniseert iTunes geen contacten en agenda's meer met uw desktopcomputer. U kunt nog steeds uw iPhone of iPod draadloos met de MobileMe-services synchroniseren.
Â
|
(397 stem(men))
Dit artikel heeft mijn vraag opgelost Dit artikel lost mijn vraag niet op.
|